close

歌名:ONE GIRL

演唱:山下智久

收錄專輯:<SUPERGOOD, SUPERBAD

作詞:Josh

作曲:Tommy Clint / Mats Lie Skare

編曲:Tommy Clint

中文歌詞來源:avex中譯(歌詞本→SUPERGOOD, SUPERBAD)


(原文歌詞)

(avex中譯歌詞)

Only one one one girl

Only one one one girl


You the one I'm missing

Even though you're not the one I'm kissing

You know I'm needing you

And I hope you needing me too

With you I'm wishless (wishless)

I long to call you misses (misses)

Oh tell me why I'm stuck with this other girl


You know I sing sing for you

'Cuz you need need me too

Ay ay ay

I think about you every single day day day

I'm gonna (gonna) tell 'em (tell 'em)

All these girls

That there is only you


Only one girl fo' me

Only one I see

Even though she's next to me

'Cuz you're my light my love

It's like I'm walking on air

Feeling like a new millionaire


There's only one girl

Only one one one girl


Oh no

I love the way you go go

You know know how

To make me feel the best best

Just shine the way you are

You shoot in' like a star

But I won't let you fall far

'Cuz I'm never gonna leave you solo, solo


(You the one) I'm always gonna count on

(You the one) that's there when the money gone

You always be around

You never knock me down down down

I'm gonna (gonna) tell 'em (tell 'em)

All these girls

That there is only one

 

Only one girl fo' me

Only one I see

Even though she's next to me

'Cuz you're my light my love

It's like I'm walking on air

Feeling like a new millionaire


There's only one girl

Only one one one girl


You know how much I need you oh oh oh

You know I'll never leave you oh oh oh


Only one girl fo' me

Only one I see

Even though she's next to me

'Cuz you're my light my love

It's like I'm walking on air

Feeling like a new millionaire


There's only one girl

Only one one one girl

唯一的一個女孩

唯一的一個女孩


是妳 我一直想念的唯一女孩

雖然妳不是我吻著的那個女孩

妳知道我需要妳

我希望妳也會需要我

和妳一起 我就再也不會需要別的願望(願望)

我渴望告訴妳 這些想念(想念)

Oh 告訴我為甚麼 我會徘徊在這個別的女孩身邊


妳知道我為妳歌唱

因為妳也需要我

Ay ay ay

我日復一日想念著妳

我會(我會)告訴她們(告訴她們)

這些女孩們

在這裡 只有一個妳


屬於我的女孩只有一個

我唯一看在眼底

雖然她在我身邊

因為妳是我的愛 我的光芒

就好像我漫步在雲端

感覺像中了頭彩一樣


只有一個女孩

唯一的一個女孩


Oh

我喜歡妳的樣子

妳知道的 知道如何

讓我得到最好的感受

閃耀著屬於自己的光芒

妳像晶亮的流星

但我不會讓妳飛到太遠的地方

因為我永遠不會讓妳獨自一人 獨自一人


(妳是唯一)我永遠依賴的

(妳是唯一)我所有金錢花費的去向

妳將會一直在身邊

妳不會看見我低落或失望

我會(我會)告訴她們(告訴她們)

這些女孩們

在這裡 只有一個妳


屬於我的女孩只有一個

我唯一看在眼底

雖然她在我身邊

因為妳是我的愛 我的光芒

就好像我漫步在雲端

感覺像中了頭彩一樣


只有一個女孩

唯一的一個女孩


妳明白我有多需要妳 oh oh oh

妳明白我決不會離開妳 oh oh oh


屬於我的女孩只有一個

我唯一看在眼底

雖然她在我身邊

因為妳是我的愛 我的光芒

就好像我漫步在雲端

感覺像中了頭彩一樣


只有一個女孩

唯一的一個女孩

arrow
arrow
    全站熱搜

    罐頭香菇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()