close

歌名:MOLA

演唱:山下智久

收錄專輯:<color、<SUPERGOOD, SUPERBAD

作詞:Daisuke "D.I" Imai

作曲:Daisuke "D.I" Imai

編曲:Daisuke "D.I" Imai

弦樂編曲:クラッシャー木村

中文歌詞來源:艾迴中譯(歌詞本→color)

備註:

1.MOLA」在西班牙文中為帥氣、性感的意思

2.據說艾迴翻譯的歌詞非常「含蓄」,實際上歌詞非常,不過香菇英文不好懶得研究,所以有興趣的網友可以去找找飯們自己翻譯的版本

 

(原文歌詞)

(艾迴中譯歌詞)

Everybody feelin' kinda naughty

I see you're burning right there shorty

Got a get my groove on honey Feel the vibe

Girl you need to get up on me

Don't leave me here standing lonely

Tryna get my groove on honey Feel me tonight oh


(Slowly I'm fallin' down I want you now)

We're gettin' closer & closer I'm outta control

(Taste me like you used to I'm ready now)

I'll make you wanna shout just like oh ooo oh ooo


Sexy lady come & talk to me

You are the finest girl Let's make love in this club

Through the night

Sexy lady Bring your body here

I've been watchin' you And I like the way you move

Let me make you numb


Now we're dancin' everyone's movin'

All the chicks are shakin' there booties

Got a check my style again honey make you so wild

Turn up the music DJ

Speed up now like on a freeway

We can do this till the sun comes up Feel you tonight oh


(Slowly I'm fallin' down I want you now)

We're gettin' deeper & deeper I'm outta control

(Taste me like you used to I'm ready now)

I'll make you wanna shout just like oh ooo oh ooo


Repeat × 3

每個人看來有些放肆

我看見妳的熱情瞬間點燃

跟上我的節奏 親愛的 感覺這律動

女孩妳得快點跟著我

別讓我一個人站在這裡

試著跟上我的節奏 親愛的 今晚感受我oh


(我漸漸的不可自拔 現在就想擁有妳)

我們一點一點地慢慢靠近 我就要失去理智

(試探我就像妳向來作為 我已經準備好了)

我會讓妳oh ooo oh ooo地尖叫


性感的女郎 過來跟我聊聊

妳是完美的女孩 讓我們在這舞廳裡纏綿

共度夜晚

性感的女郎 將妳的身體靠過來

我已看著妳好一會 我喜歡妳擺動模樣

讓我High翻妳


我們跳著舞大家跟著一起動

所有的女孩扭著腰

看著我的舞步 親愛的 讓妳如此瘋狂

把音樂開大聲點 DJ

加快速度像在高速公路上奔馳一樣

我們可以這樣一直到天明 今晚感覺妳oh


(我漸漸的不可自拔 現在就想擁有妳)

我們一點一點地更進一步 我就要失去理智

(試探我就像妳向來作為 我已經準備好了)

我會讓妳oh ooo oh ooo地尖叫


Repeat × 3

arrow
arrow
    全站熱搜

    罐頭香菇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()